blog

blog

blog

Redesign - Avagy a régi arculat újra gondolva

Egy vállalkozásnál fontos a folyamatos megújulás és a piaci igényekhez való alkalmazkodás, ekkor jön szóba a redesign.
Mikor van szükség a logó/arculat újragondolására?
Ha már több éve készült a logó/grafika/arculat és érezhetően idejétmúlt. Esetleg nem hozzáértő szakember készítette a korszerűtlen design miatt az ügyfél szemében hitetlenné válhat a vállalkozásod
Ha az arculatod megjelenése nem szolgálja az üzleti célokat, nem hozza a kívánt eredményeket.
 
Fontos szem előtt tartani, hogy az online arculatod elsősorban a célcsoportnak szól és ha a célcsoport számára nem vonzó vagy nem tükrözi igazán a vállalkozásod az nagy gondot jelenthet.
A redesign esetében mekkora változásra van szükség?
Ez minden vállalkozásnál egyedi, viszont radikálisan nem célszerű megváltoztatni az arculatot, hiszen a vásárlók/ügyfelek egy része már megszokta azt, amihez kötődnek.
 
Ezért célszerű szakemberre bízni már az elején az arculat kialakítását és hosszú távon gondolkodni, egy időtálló arculatot tervezni amit időnként frissíteni szükséges.

Redesign - Avagy a régi arculat újra gondolva

Egy vállalkozásnál fontos a folyamatos megújulás és a piaci igényekhez való alkalmazkodás, ekkor jön szóba a redesign.
Mikor van szükség a logó/arculat újragondolására?
Ha már több éve készült a logó/grafika/arculat és érezhetően idejétmúlt. Esetleg nem hozzáértő szakember készítette a korszerűtlen design miatt az ügyfél szemében hitetlenné válhat a vállalkozásod
Ha az arculatod megjelenése nem szolgálja az üzleti célokat, nem hozza a kívánt eredményeket.
 
Fontos szem előtt tartani, hogy az online arculatod elsősorban a célcsoportnak szól és ha a célcsoport számára nem vonzó vagy nem tükrözi igazán a vállalkozásod az nagy gondot jelenthet.
A redesign esetében mekkora változásra van szükség?
Ez minden vállalkozásnál egyedi, viszont radikálisan nem célszerű megváltoztatni az arculatot, hiszen a vásárlók/ügyfelek egy része már megszokta azt, amihez kötődnek.
 
Ezért célszerű szakemberre bízni már az elején az arculat kialakítását és hosszú távon gondolkodni, egy időtálló arculatot tervezni amit időnként frissíteni szükséges.

Redesign - Avagy a régi arculat újra gondolva

Egy vállalkozásnál fontos a folyamatos megújulás és a piaci igényekhez való alkalmazkodás, ekkor jön szóba a redesign.
Mikor van szükség a logó/arculat újragondolására?
Ha már több éve készült a logó/grafika/arculat és érezhetően idejétmúlt. Esetleg nem hozzáértő szakember készítette a korszerűtlen design miatt az ügyfél szemében hitetlenné válhat a vállalkozásod
Ha az arculatod megjelenése nem szolgálja az üzleti célokat, nem hozza a kívánt eredményeket.
 
Fontos szem előtt tartani, hogy az online arculatod elsősorban a célcsoportnak szól és ha a célcsoport számára nem vonzó vagy nem tükrözi igazán a vállalkozásod az nagy gondot jelenthet.
A redesign esetében mekkora változásra van szükség?
Ez minden vállalkozásnál egyedi, viszont radikálisan nem célszerű megváltoztatni az arculatot, hiszen a vásárlók/ügyfelek egy része már megszokta azt, amihez kötődnek.
 
Ezért célszerű szakemberre bízni már az elején az arculat kialakítását és hosszú távon gondolkodni, egy időtálló arculatot tervezni amit időnként frissíteni szükséges.

Dolgozzunk együtt!

Minden projekt egyedi. Mindig mások az elképzelések, a körülmények és célok. Ezért kérlek vedd fel velem a kapcsolatot ahhoz, hogy a te igényeidet leginkább kiszolgáló ajánlatot adhassam!

 

48 órán belül válaszolok!

Dolgozzunk együtt!

Minden projekt egyedi. Mindig mások az elképzelések, a körülmények és célok. Ezért kérlek vedd fel velem a kapcsolatot ahhoz, hogy a te igényeidet leginkább kiszolgáló ajánlatot adhassam!

 

48 órán belül válaszolok!

Kövesd az oldalaim: