blog

blog

blog

Az arculat, mint kirakat -

Az arculattervezés fontossága

Az arculattervezés vállakozásod számára fontosabb mint gondolnád!

A vállalkozásoddal való első találkozás meghatározó élmény, olyan mint mikor megállunk egy kirakat előtt!

Gondolj bele, hogy mi alapján állsz meg egy kirakat előtt? Honnan tudod, hogy mit lehet ott kapni? Mi utal arra, hogy ez egy olcsó, drága vagy luxus üzlet? Mikor döntesz úgy, hogy bemész és körülnézel? Mi győz meg arról, hogy vásárolj is? Végül gondolj bele, mi ösztönöz arra, hogy újra visszajöjj?

A szép kirakat az, ami először is odavonzza a figyelmet, majd vágyat kelt.  Ha minden aspektusból megvizsgáltad, és meggyőzőnek tartod a helyet, akkor vásárolsz is. Végül az élmény miatt (pl. kedves kiszolgálás, törzsvásárlói kedvezmények, kuponok, kellemes légkör, tisztaság stb.) újra ellátogatsz.

EZEKET GONDOLD VÉGIG! MIT SZERETNÉL A SAJÁT MÁRKÁD KAPCSÁN?

Hányan álljanak meg az „üzleted” előtt? Olyan felületeid legyenek, amikre sokan felkapják a fejüket?

Pontosan kik álljanak meg? Azok az ügyfelek, akik mindig kedvezményesen szeretnek vásárolni? Vagy azok, akik a minőséget és a luxustermékeket keresik?

Mit gondoljanak az „üzletedről”? Mi legyen az első benyomás, amit kelt bennük, ha találkoznak egy posztoddal, a logóddal, vagy a weboldaladdal?

Mit gondolsz, összességében meg tudod őket győzni, hogy ne csak nézelődjenek, hanem vásároljanak is valamit? Mit teszel azért, hogy rendszeresen visszatérő vásárlók legyenek?

Az arculat a vállalkozás/ márka egységes, tudatosan tervezett vizuális elemeinek a rendszere, ami alapján azonosítjuk azt. Egy stabié alap, amire épül minden egyéb megjelenés.

Az arculatra épül minden további megjelenésed:
  • weboldalad
  • hirdetések
  • Social Media felületek
  • ajándékutalvány
  • névjegykártya stb.
Ne feledd a logó önmagában nem egyenlő az arculattal!

Az arculat, mint kirakat -

Az arculattervezés fontossága

Az arculattervezés vállakozásod számára fontosabb mint gondolnád!

A vállalkozásoddal való első találkozás meghatározó élmény, olyan mint mikor megállunk egy kirakat előtt!

Gondolj bele, hogy mi alapján állsz meg egy kirakat előtt? Honnan tudod, hogy mit lehet ott kapni? Mi utal arra, hogy ez egy olcsó, drága vagy luxus üzlet? Mikor döntesz úgy, hogy bemész és körülnézel? Mi győz meg arról, hogy vásárolj is? Végül gondolj bele, mi ösztönöz arra, hogy újra visszajöjj?

A szép kirakat az, ami először is odavonzza a figyelmet, majd vágyat kelt.  Ha minden aspektusból megvizsgáltad, és meggyőzőnek tartod a helyet, akkor vásárolsz is. Végül az élmény miatt (pl. kedves kiszolgálás, törzsvásárlói kedvezmények, kuponok, kellemes légkör, tisztaság stb.) újra ellátogatsz.

EZEKET GONDOLD VÉGIG! MIT SZERETNÉL A SAJÁT MÁRKÁD KAPCSÁN?

Hányan álljanak meg az „üzleted” előtt? Olyan felületeid legyenek, amikre sokan felkapják a fejüket?

Pontosan kik álljanak meg? Azok az ügyfelek, akik mindig kedvezményesen szeretnek vásárolni? Vagy azok, akik a minőséget és a luxustermékeket keresik?

Mit gondoljanak az „üzletedről”? Mi legyen az első benyomás, amit kelt bennük, ha találkoznak egy posztoddal, a logóddal, vagy a weboldaladdal?

Mit gondolsz, összességében meg tudod őket győzni, hogy ne csak nézelődjenek, hanem vásároljanak is valamit? Mit teszel azért, hogy rendszeresen visszatérő vásárlók legyenek?

Az arculat a vállalkozás/ márka egységes, tudatosan tervezett vizuális elemeinek a rendszere, ami alapján azonosítjuk azt. Egy stabié alap, amire épül minden egyéb megjelenés.

Az arculatra épül minden további megjelenésed:
  • weboldalad
  • hirdetések
  • Social Media felületek
  • ajándékutalvány
  • névjegykártya stb.
Ne feledd a logó önmagában nem egyenlő az arculattal!

Az arculat, mint kirakat -

Az arculattervezés fontossága

Az arculattervezés vállakozásod számára fontosabb mint gondolnád!

A vállalkozásoddal való első találkozás meghatározó élmény, olyan mint mikor megállunk egy kirakat előtt!

Gondolj bele, hogy mi alapján állsz meg egy kirakat előtt? Honnan tudod, hogy mit lehet ott kapni? Mi utal arra, hogy ez egy olcsó, drága vagy luxus üzlet? Mikor döntesz úgy, hogy bemész és körülnézel? Mi győz meg arról, hogy vásárolj is? Végül gondolj bele, mi ösztönöz arra, hogy újra visszajöjj?

A szép kirakat az, ami először is odavonzza a figyelmet, majd vágyat kelt.  Ha minden aspektusból megvizsgáltad, és meggyőzőnek tartod a helyet, akkor vásárolsz is. Végül az élmény miatt (pl. kedves kiszolgálás, törzsvásárlói kedvezmények, kuponok, kellemes légkör, tisztaság stb.) újra ellátogatsz.

EZEKET GONDOLD VÉGIG! MIT SZERETNÉL A SAJÁT MÁRKÁD KAPCSÁN?

Hányan álljanak meg az „üzleted” előtt? Olyan felületeid legyenek, amikre sokan felkapják a fejüket?

Pontosan kik álljanak meg? Azok az ügyfelek, akik mindig kedvezményesen szeretnek vásárolni? Vagy azok, akik a minőséget és a luxustermékeket keresik?

Mit gondoljanak az „üzletedről”? Mi legyen az első benyomás, amit kelt bennük, ha találkoznak egy posztoddal, a logóddal, vagy a weboldaladdal?

Mit gondolsz, összességében meg tudod őket győzni, hogy ne csak nézelődjenek, hanem vásároljanak is valamit? Mit teszel azért, hogy rendszeresen visszatérő vásárlók legyenek?

Az arculat a vállalkozás/ márka egységes, tudatosan tervezett vizuális elemeinek a rendszere, ami alapján azonosítjuk azt. Egy stabié alap, amire épül minden egyéb megjelenés.

Az arculatra épül minden további megjelenésed:
  • weboldalad
  • hirdetések
  • Social Media felületek
  • ajándékutalvány
  • névjegykártya stb.
Ne feledd a logó önmagában nem egyenlő az arculattal!

Dolgozzunk együtt!

Minden projekt egyedi. Mindig mások az elképzelések, a körülmények és célok. Ezért kérlek vedd fel velem a kapcsolatot ahhoz, hogy a te igényeidet leginkább kiszolgáló ajánlatot adhassam!

 

48 órán belül válaszolok!

Dolgozzunk együtt!

Minden projekt egyedi. Mindig mások az elképzelések, a körülmények és célok. Ezért kérlek vedd fel velem a kapcsolatot ahhoz, hogy a te igényeidet leginkább kiszolgáló ajánlatot adhassam!

 

48 órán belül válaszolok!

Kövesd az oldalaim: